What we learned from the Grand Report – the latest on the Grand Prix

By The Grand Report EditorTommy ThompsonTommy and his colleagues are back to covering the F1 circus after a busy week in which they took part in a number of events, including the unveiling of the new Renault Power Unit, the start of a number one and two, and the announcement of the first round of the inaugural Grand Prix of America.

Tommy also had a chance to speak to F1 boss Bernie Ecclestone about the state of the sport, the new car regulations and how things could be better.

In this week’s episode of the Grand Listener, Tom looks back on the events of the week and the week ahead.

How to get rid of a fake news

article article In what is likely to be one of the most bizarre stories of the year, the editor of the Daily Mail is facing an investigation by police for defaming a woman in a story he had previously written.

The investigation by the Metropolitan Police’s anti-corruption unit comes after a man was arrested last month on suspicion of “defamation and publishing an offensive article” after the Mail’s story appeared in the MailOnline.

It was not clear why the police were investigating the paper’s article, which included a quote from an anonymous source saying “the BBC is actually run by a Muslim”.

The source had also accused the BBC of “being racist”.

The article has been published on the Mail Online since June 1.

It has been the subject of numerous reports in the media, including The Independent and Buzzfeed, which have pointed out its inaccuracies and included a photo of a police helicopter over London.

The article itself was originally published on June 18.

A number of the articles have been deleted, with one of them appearing on the front page on Thursday.

A statement posted on the Daily Mirror website on Friday, in response to the investigation, said: “It is with a heavy heart that we have received an allegation of defamation.

We have already conducted an internal investigation and are confident that this is untrue.”

The Daily Mail has previously faced scrutiny for inaccurate claims about the size of its circulation.

On Friday, the newspaper’s editor said that the publication of the article was “absolutely wrong”.

“We have a duty of care to our readers and we have always done our utmost to make sure that we did everything possible to ensure that this did not happen,” the statement said.

The newspaper said that it was “committed to an editorial code of ethics” and “we are committed to our staff and to our editorial staff, who have been a critical part of our success”.